Måndag 8 januari - Vad fel ni tror.

Jag fick ett ryck.
Klart jag är svensk. Jag bor ju här. Klart jag är svensk. Har ju alltid bott här, gått skola, har alla (de flesta, eller är det så fortfarande??) vänner här. Klart jag är svensk. MEN BARA PÅ PAPPRET *ler* Jag är svensk medborgare, men räknas inte vad man känner, eller vart ens rötter är från? Malin blev ju finsk medborgare för någon vecka sen, men hon har ju bott i Sverige, är född här bla bla bla.. är hon finsk nu? Bara för att det står på pappret? Du misstar dig inte. Klart jag är svensk. Fast mitt hjärta, och allt blod som pumpas genom det, benen och all annan vävnad och även tankarna är finska. Jag tänker aldrig sluta tycka och tänka som jag gör, om varken Sverige eller Finland. Jag är svensk på pappret.
Jag åkte iväg och var borta 45 minuter.
Det händer mycket nu. Snart ser man väl inte röken av sin son eftersom han snart KRYPER!!!
Man ska ha de bästa människorna till barnvakter i alla fall, och det har vi. Jag lämnade V hemma med min mor och syster. Detta skedde idag under tiden jag var till Babyproffsen.

Vad finns i   leksakslådan?
  
Nöjd då!!



Tripptrapp-tripptrapp trippe-trippe tripptrapp..
Och i halvårspresent fick Ville sin egen matplats!

Min egen plats!



Over And Out.



Kommentarer
Postat av: Ehlin

Gud så söt han är lilla grabben som inte e så liten längre!!! Tiden går så fort, kan inte begripa att jag inte träffat er som familj än..

Miss u! Pusss

2008-12-08 @ 22:47:29
Postat av: Mackie

de e ju sjukt va tiden går alltså !!! o va ville har utvecklats o lärt sej på bara någon månad :) du har ingen bebis längre maria ;) känner att nilo oxå håller på börjar lära sej massa saker utan att man knappt hänger me. Dom säger ju att man ska ta vara på tiden när dom e små för de går så fort men man kunde ju inte föreställa sej att de går så här fort. :) Gratta ville från oss. Puss o Kram på er!

2008-12-09 @ 08:28:49
URL: http://mackienilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0