Fredag 19 december - Det var då självaste fan!

Hur kan han säga så?
Jag har då ALDRIG hört mitt namn nämnas i samma mening som ordet TRÅKIG, tidigare. - Jo, en gång av Jonas (som ska föreställa vara en av mina bästa vänner. Han tycker att jag blivit så tråkig sen jag fick barn. Fast han är ju ganska speciell själv). Det var en helt ny upplevelse för mig, ursäkta om jag vart stum. Chockad rent ut sagt. "Du är så tråkig ibland, Mukkis" WHAT!?? Har jag missat något? Deffiniera "tråkig" snälla, för jag är helt knäckt, eller ja, egentligen inte, för jag bryr mig ganska lite om vad du tycker om mig. Jag skakar bara oförstående på huvudet när jag tänker på det. Jag har faktiskt aldrig hört orden i samma mening förut, när det gäller mig.. ja ja, det är ju en erfarenhet det också.
Mukkis, du är tråkig!
Orden passar liksom inte ihop. Jag har tittat på det länge nu.. någon måste ju ha fel.


Igår skrämde V skiten ur mig i alla fall. Check!!

Resa sig.
  
Heeej!



Over And Out.


Kommentarer
Postat av: Ehlin

Ja innan Påsk ser vi nog en Ville gåendes på två ben ska ni se!!! oroligt va tiden går fort!!!

2008-12-19 @ 09:59:10
Postat av: Mackie

du är ju INTE tråkig, blir ju lätt att man e lite vuxnare o pratar mycke om barn osv osv men de e ju inte konstigt men i andras ögon som inte har barn så kan man ju lätt uppfattas som tråkig, men de får vi leva me ;) nu vet ju inte ja i vilket sammanhang du fick höra tråkig men iaf :P maaaa gaaad din son tar de inte lugnt me inlärningen han, de e en smart kille du har... snart går han maria!!! :D Kram på er

2008-12-19 @ 11:58:59
URL: http://mackienilo.blogg.se/
Postat av: Fredrik The Godfather

Du är inte tråkig, man kan ju alltid skratta ÅT dig :D <3

2008-12-19 @ 15:20:54
URL: http://wolmer.blogg.se/
Postat av: Anka

Men min gudson är ju helt grym måste jag säga.

puss på er

2008-12-19 @ 15:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0