4 december - ÅLANDSFOTON

Det här gör jag aldrig om!!!
Njut av att se så här mycket bilder på den här bloggen samtidigt. För det tog nog tid det här!!! Snö fick vi se i alla fall och V fick en Suomi-napp. YEEEAH!!
Snö!!!    


Malin fick äran att bada med Ville, och de hade sååå kul tillsammans.
Bada med MALIN!!


Jag har hört att Matte tycker om att vara kändis, och klart han får vara med i bloggen!! Ni är guld allihopa.
Våra händer.     Matte å Ville.


En dag var vi iväg och skulle bowla. Vi fick lite bråttom med att klä V, och märkte inte förrän senare vilken gräslig kombination av kläder vi satte på honom (haha).
FUULT kombinerade kläder - JAA!!


Ville har fått en storebror!!! Det ni.
Fippa och Ville


Syrran var ju med, och jag bara älskar den här!!
     Gruppfoto

Fis tog varje chans hon fick att hålla V. Och inte verkar han misstrivas heller.
Fis å Ville


Over And Out!


Kommentarer
Postat av: Mackie

Vilka fina bilder :D Ville ha ju blivit så stor! snart har du ingen bebis längre ;) tiden går så fort, e ju så sjukt :) synd att vi inte hann ses mera men de kommer flera ggr hoppas jag! :) Puss o Kram

2008-12-04 @ 18:00:56
URL: http://mackienilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0