Tisdag 26 augusti - I won't let go.

Jag har shoppat som aldrig förr!!!
Nu kan ni ju fan inte säga att den här tjejen inte kan shoppa!! Eller räknas shopping bara i kläder, väskor och skor? Igår var V å jag till socialkontoret och lämade dna till att fastställa faderskapet, så snart får man det svart på vitt, och försök rymma då!! Jag var på ganska dåligt humör redan på morgon när jag vaknade, och kände att det här var inte min dag. Mamma kom över och vi drack kaffe och jag ojjade mig för mitt ryggskott. Mamma hjälpte till med V så jag fick vila ryggen lite. Sen for vi till Siba, och spenderbyxorna var på. En tvättmaskin och en ny dator blev det. Så gör man slut på 11 000 kr.
Det var mycket lättare att åka till soc efter det.
Så här sitter jag, jag har ont i ryggen fortfarande och svär över det, men jag har världens finaste dator!! Och på torsdag kommer tvättmaskin. ska det tvättas minsann!!
Nu är det sådär jobbigt igen.
Jag önskar att känslolivet kunde vara lite lättare. Varför dyker de här känslorna upp just nu? Jag behöver dem inte, inte nu. Det finns viktigare saker att tänka på. Fast nu har mina tankar landat på dig.
"I won't let go of things that I was dreaming.
I won't let go of you, you keep me believing!!
And deep in my heart there's a place that I could never show to you.
I won't let go of you, my dear.
"
Du är nog den bästa, vi skulle nog vara väldigt bra tillsammans..
Bleeding love
Over And Out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0