Tisdag 12 augusti - Why?

Jaa, det undrar jag ibland, varför?
Nu har jag tre gånger skrivit början på det här inlägget, å det blir bara fel!! Så jag låter bli att skriva alls!! Jag är bara så irriterad på vissa saker idag. Folk är så jävla slut i skåpet, så det är ju inte sant!!
Och det regnar ute.
Och V sover.. jag som tänkte bada honom idag.. jag är tjejen med världsbekymmer!!
Jag har länge funderat på det där dopet.. Jag har ju världens bästa gudfar till V. Och han kan inte få någon bättre. Jag tror Fredrik blir super-duper bra. Han är säker i sig själv, han är rolig och jag älskar honom för den han är! 
Sen är V ju värd att ha en lika bra gudmor.. men vad gör man om man står å väger mellan två stycken?? Snälla, hjälp mig någon!! Kan man välja båda två??
Det blev inte mycket av det här.. jag är trött.

Jag saknar mitt sommarställe.





























Kommentarer
Postat av: Elinore

Jaså okej okej :)

2008-08-13 @ 03:47:45
URL: http://mirremanda.blogg.se/
Postat av: hedvig

klart du kan välja båda två, ju fler desto bättre. så tycker jag iaf. :)

2008-08-13 @ 08:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0