Söndag 24 augusti - Ergonomiskt?

Jag är tjejen som Gud glömde ge ryggont..
Aldrig i hela mitt liv att jag haft ont i ryggen. Jag ber om ursäkt om jag varit oförstående mot mina massagekunder som kommit och sökt för ryggont. Jag vet inte hur det känns. Först nu vet jag. Eller ja, när värkarna började så satt de i ryggen, så då började jag förstå.. AJ SOM FAN!! Jag kan knappt röra mig, jag känner mig som en 98 årig gammal tant med reuma (!!!! i ryggen!!!!) mitt största bekymmer just nu är hur jag ska få V ur sängen i natt när han vaknar.. och vad ska jag ta mig till om jag inte klarar av att lyfta honom?? Jag kan ju int låta han ligga där, nä, ur honom får jag väl alltid, om jag så ska skaffa en kran, men då får han ligga bredvid mig sen!!! 
Nu vet jag hur en ond quadratus lumborum känns!!! Och jag har full förståelse för er som känner av det ofta. Ja!! Jag vet, jag är massageterapeut å borde veta bättre än å få ett simpelt jävla ryggskott, men tala om för mig hur man lyfter ur och i sin son i spjälsängen på ett bra sätt, som inte skadar ryggen? När ska de börja göra ergonomiska spjälsängar?? Jag har inte tid att ha ont i ryggen!! Vill nån ta över min dumhet? Nä, gissa väl det.. jag får svära å ångra att jag burit fel då.. finns inte så mycket mer att göra. För mina massörer bor så LÅÅÅNGT bort *surar*
Och den gör för jävla ooont!!!
Over And Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0