Söndag 10 augusti - Kläder.../Vaateet...

Jag ska aldrig mer önska mig kläder!!
Innan jag fick barn, så trodde jag att barn bara kräks å skiter HELA TIDEN så man måste byta t.o.m strumpor på dem typ 40 gånger om da'n, men ack vad jag misstog mig. Så nu har jag 489 par strumpor som inte används!! Äsh, skämt å sido, jag trodde faktiskt att en unge använde i snitt minst tre bodies/dag!! Ja ja.. I alla fall, så har V så helvetes massa kläder nu, så jag tror inte han använt ens hälften av det förrän han vuxit ur det. Så ni som blir föräldrar snart, eller planerar att skaffa familj innom en snar framtid eller närsomhellst, lyd ett råd: "Be careful what you wish for!!" Jag kan knapt hålla ordning på alla kläder han fått. De ligger överallt, och allt i olika storlekar (JAG VET EN SOM BEHÖVER MER FÖRVARINGSUTRYMME FÖR BARNKLÄDER!!) Och jag har knapt köpt NÅTT SJÄLV!! Förstå vilket kaos det är här i mitt hem, det ligger barn- bodies, strumpor, byxor, tröjor, t-shirts (vem som kom på den urdumma idén hoppas jag är död, för det är helt värdelöst att sätta en t-shirt på en spädis) överallt. Jag känner för att bränna upp allting! Eller är det nån som vill ha?? Någon?? Säg bara till, jag fixar. Jag vet nog att det finns gott om gravida och klädbehövande där ute. Jag vet nog *ser lurig ut*

Tre påsar barnkläder som inte används
(och den rosa saken är mitt gamla nattlinne som ska kastas)
Såå jävla mycket kläääder, jag blir sluuut..

Och mitt kök!!
Mitt nya kök =)


Over And Out!

Kommentarer
Postat av: Ehlin

Gud Vilket fint kök gumman! Riktigt avundsjuk! PUSSHEJ

2008-08-10 @ 11:19:12
Postat av: Elinore

Vilken snäll bebis du måste ha! Min har på sig typ tre om dan för hon spyr o skitar ner sig och strumor ska vi inte snacka om, tappar dom överallt där man inte hittar dom. Helt superotroligtsatansstörande!

2008-08-11 @ 02:46:47
URL: http://mirremanda.blogg.se/
Postat av: Elinore

Svar: Japp de finns ju det :D Och innan hon föddes trodde jag man kunde ha kläderna två dar i rad typ haha :D Jaa, men hinner inte ens kolla o anteckna kalendern längre.. skriver allt på kylskåpet så får väl skrivat där :P Hon e 6 veckor på onsdag nu :) Din parvel då? =)

2008-08-11 @ 23:03:57
URL: http://mirremanda.blogg.se/
Postat av: Hanna

ja sådär var det för mig också i början. min ruth stökade ner jämt och hon spydde i genomsnitt 18-26 ggr/dag. men nu är hon ju snart 14 så nu spyr hon bara när hon raglar hem från krogen 05.00 hah hah!

2008-08-20 @ 12:12:10
URL: http://minruthklottrar.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0