Onsdag 27 augusti - Det var ju det här

Jag vet inte alls vad jag ska skriva i detta inlägget, men...
Kan man freestyle skriva? Eftersom det en gång var jätte poppis att freestyle-rappa!! Ibland får jag för mig att folk tror att jag är nån vän man kan plocka fram när man känner för det. En som man tar för givet, en som ringer och alltid är glad, en som alltid vill lyssna på dina bekymmer.. -Ursäkta, men jag är en person!! En med egna känslor. Egna bekymmer, som jag vill att du ska lyssna på, för jag lyssnar jämt på dig!! En som skulle uppskatta att du hörde av dig till MIG också. Du kan ju fan inte tro på rikt....
ÄSH, DET BLEV INGET AV DET HÄR FREESTYLANDET *LER*
Vi ses en annan dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0