Lördag 9 augusti - "Bara barn" eller??

Vist får man vara besatt av sina barn!!??
Jag tänkte på det här mordet som skedde i Hjo för nån vecka sen. Fy fan va hemskt!! Jag satt i stugan och läste om det, och att den två åriga dottern satt i lägenheten i två dygn med sin döda mamma. Stackare!! Tänk, där var en mamma som skulle göra ALLT för sin dotter, och så slutar det så tragiskt. Jag känner sånt medlidande och skulle kunna skjuta den som kunde med.. sånt här gör mig förbannad. Hur fan är man funtad? Okej om man är osams (jag säger INTE att det är okej att mörda folk) och bråkar, men tänk för fan på ungen. Hon har inte gjort världen nått ont. Hon har bara blivit till. Kanske kommer hon inte komma ihåg den här händelsen (hjärnan är ju fantastisk å sorvla bort tragiska händelser, sen vet jag inte vid vilken ålder man börjar minnas saker) pga sin låga ålder, men va faan??!!!?!!
Att man sist och slutligen är så hjälplös ändå...

En blomma..

När jag kom hem i torsdags natt blev jag mycket förvånad. Mitt kök såg inte ut som det gjorde när jag lämnade det.. hmm.. jag blev glatt överaskad, för det var jätte fint.
Hassel, Billy, Anka och Hampus hade vart här och målat om och tapetserat. Och jag vet inte hur jag ska kunna tacka er!!
Tack!!

Å så måste jag bara visa hur mycket min lille Ville-kille vuxit under den här månaden. Jag är så glad som har honom!!

Nybadad.

Lekte med kameran lite.
Over And Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0