Lördag 30 augusti - Vad ska jag säga??

Jag är mållös, jag fattar ingenting.
Ja, nu har det varit matfestival, och man har gjort slut på pengar man inte hade, på mat och lotter. Men det var trevligt. I fredags var jag å träffade Emilia från Brasilienklassen. Sen kom Simon och Nattis och vi flummade runt med våra barnvagnar. Det är konstigt, för jag verkar inte vänja mig vid att jag ÄR MAMMA, men det är förbaskat kul. Och när man ständigt kommer på det: "Shit, jag är ju morsa!!" Det är lika kul varje gång. Helt otroligt, vem kunde tro det om mig?? HAHA!! Jag tycker fortfarande inte om alla som tar med sina barnvagnar till stan under matfestivalen, dels för att det är otroligt jobbigt att komma fram nånstanns ändå, å dels för att jag är en av dem. Det är ingen dans på rosor, men det är ett nödvändigt ont.
Idag gick jag ner med mamma. Var riktigt trevligt. Jag har gått så mycket så jag har ont i fötterna, men det är en skön känsla, eftersom det känns att man rört på sig för en gångs skull. Träffade Greger, som med sin flickvän väntar TVILLINGAR till januari!! Jag tycker det är coolt.
Jag gick till mina föräldrar efter stan idag. Badade bastu medan mamma tog hand om V. Pappa jobbar helg å kom hem från en 12 timmars arbetsdag, då han säger: "ge mig honom" när han ser att vi är där, och syftar på V. V var på ganska dåligt humör, trött å jävlig, så han skrek, men han bara stod ut. "Barn måste få skrika ibland" säger han. Herre Gud, jag är impad alltså. Gubben är närmare 60 bast, har jobbat 12 timmar och erbjuder sig ändå att ta honom så mamma fick basta tillsammans med mig. Oj oj, han är min idol ibland.

Å LITE BILDER!

Tarmo å Ville

Jag älskar er båda!!

Imorn åker Hassel tillbaka till Stockholm.
De har mycket att snacka om!!

Gladare än aldrig förr!!
AIK-killen!





Over And Out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0