Lördag 16 augusti - Sovit som en gud!

Grattis till Jonas Harrysson som tydligen gick å gifte sig *ler*
I natt sov Ville 8 timmar på raken för första gången. Tänk om det kunde vara så jämt. Jag trodde inte det var sant heller, när jag vaknade kl fem i morse å insåg att det var sant. Ingen är gladare än jag. Fast han var nog ganska slut igår. Hassel å jag var till Maxi, och han sov i vagnen. Plötsligt vaknade han med ett ill-vrål som hette duga. Så det blev inget Donken för oss *skrattar* så tack Ville!! Du besparade min hälsa. När vi kom hem, badade jag honom, och sen satt vi i soffan å myste, tills han nästan somnade.
Bada är härligt.
På Maxi hittade jag ett fult fotoalbum. Det är blått å ser ut å komma från 80-talet. Så nu har jag börjat sätta in Villes bilder. Önsa maskinen på OnOff sku villa börja fungera så man får mer kort. Det är kul juh!!
Så, här sitter jag, med mitt kaffeglas, V sover igen, och Pi ligger i mitt knä. Jag älskar den här dagen. Det var längesen jag var såhär pigg.
Idag kommer mamma hit och lagar mat och tvättar. Maskinerna här är mycket snabbare, större, och förhoppningsvis fungerar de bättre. Morsans maskin hemma är slut. Vad intressant å veta va??!


Over And Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0