13 augusti - It's only words

Alla dessa utfyllnadsord..
Jag har börjat tänka på dem, mycket. Och det är ibland ganska störande (endast för mig som stör mig *ler*), men tänk hur korta meningar man kunde göra, om man bara lät bli alla utfyllnadsord. Jag har börjat hata ordet "då". Som ex: "Vad ska du göra idag då? Hur var det då? Hur mår du då?" Ja, ni fattar. Det blir så flummigt. Och när man tänker på det så blir man också arg på ord som slutar på -då, som "ändå". Och för att ta det till en ännu högre nivå så kan man börja störa sig på ord som innehåller bokstäverna "d" och "å" *skrattar* Nu blir ju inte meningar så mycket kortare för att man skippar ordet "", men det finns ju fler "onödiga" ord. Som: jävla, liksom, och så, heller, alltså, fan, ju..
Jag förstår ju med att vissa ord stärker meningen i meningen, men jag hatar fortfarande ordet "". Det är ett töntigt ord..
Jag vet inte hur jag ska säga det här!!
Jag har tänkte länge och väl på det här, och jag vet inte hur jag ska säga det åt er. Jag tänker på det varje gång jag träffar er, "ska jag fråga nu? Är nu ett bra tillfälle? Vad svarar de? Tänk om de säger nej!!!" Men nu har jag kommit fram till ett svar, eller två kanske. Jag vill ha er båda till gudmödrar åt Ville. Och ni ska få en förklaring: Anledningen är väldigt enkel, ni är fantastiska! Och jag kan inte välja, och jag vet ingen annan som skulle bli så bra som ni. Jag älskar er och jag vet att ni gör det samma för mig. Ni har ställt upp, stöttat, varit med, brytt er, varit förstående, varit underbara (fast allt det här är ni fortfarande!!).
Anka: Du var med under större delen av graviditeten, och jag kan inte hitta ord för hur mycket jag uppskattade ditt stöd, och att du stod ut med mig!! Och jag vet att du finns, hur mycket eller lite vi än ses! Du har aldrig svikit mig heller!! Och då tror jag inte att du sviker Ville heller. 
Hassel: Behöver ett barn en stark personlighet i sitt liv, ska han/hon vara glad att ha dig. Du är så oerhört viktig och bra, så jag vill att du blir en av de två jag vill ha. Och jag tror du kan lära Ville ett och annat i livet.
Och jag tror ni skulle bli en otrolig trio..
Så är det..
VILL NI BLI GUDMÖDRAR ÅT MIN SON????
Over And Out!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0