Torsdag 3 april - Jag har gjort slut med min advokat

Så, då har man gjort slut med sin advokat, och man är nöjd som en höna!!
VA??! - Ja, men vi kan inte vara tillsammans för alltid heller, men du ska veta att du kan öppna fallet när du vill igen. Det har jag sett till. - Men du är ju död då!! Buhuuu...
Nog för att advokater är långlivade människor, men jag tror inte att de menar "forever" heller. Innom yrket kanske. Jag fick det jag ville, och lite till, och jag har honom att tacka för ALLTING!! Jag ska bannimig skicka ett "Tack kort" till honom. Han har vart en ängel. Den bästa advokat man kan ha!!!
"Du behöver ju inte snåla längre, men heller inte slösa, det är inga oändliga summor... men säg såhär: Lite socker på vardagen *ler*
Om några timmar ska jag till MVC å checka bebisen. Lyssna på hjärtljud och prata. Det ska bli kul. Sen blir det väl å jobba..
V 32
Bilden är från vecka 32.

Kommentarer
Postat av: queenkong

Men är du gravva Skövde, fy faan va coolt!
Grattis eller hur säger man!
Kärlek!!!!

2008-04-08 @ 11:47:56
URL: http://queenkong.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0