Torsdag 24 april - Jag köpte fel filmjölk!!

Jag köpte fel filmjölk!!
Det känns fortfarande lite vemodigt att inte vara ombord mer.. jag försöker släppa tankarna på det, men de dyker upp gång på gång: "Nu är de i Mariehamn, nu slutar de om en halvtimme.." Jag är nördig, jag vet.
Nu sitter jag här vid datorn hemma å äter frukost. Jag tänkte att jag sku va duktig igårkväll när jag åkte för att handla. Det mesta jag köpte var Ekologiskt. Till å med filmjölken. När jag sen senare skulle äta filmjölk upptäcker jag till min skräck att den inte var VIT som filmjölk brukar vara. Den var LILA!! Men den var förbannat goooood. Jag ska fortsätta köpa ekologisk, lila filmjölk!!
Det är ju nästan så man kan börja kalla dem för SMARTA snart!!
När jag kom hem just så har det dimpat ner ett kuvert i min postlåda. Ett brev som jag inte väntade på, från nått som heter EGMONT. Aldrig hört om.. I alla fall, i kuvertet låg en räkning på 29 kr. "Vad har jag köpt för 29kr? Nog för att det är billigt, men hallå!!?" Jag satt med räkningen i handen i säkert tre-fyra minuter innan jag kopplade och fattade att det var ett försäljningsknep. De skickar ju räkningen med erbjudandet!! Hallåå-åå *knackar mig själv i huvudet* Man får ju akta sig när man betalar räkningar nu för tiden. Helt plötsligt hade det börjat dimpa ner massa nummer av Hennes i min brevlåda, och sen kommer nästa erbjudande, som man snällt betalar å fortsätter prenumerera på nån skit tidning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0