Tisdag 29 april - Nu har jag också Höder i mitt vardagsrum!!

Nu har jag också Höder i mitt vardagsrum!!
Imorgon kommer min nya soffa. Guuud va skönt. Och förhoppningsvis kommer någon och hämtar de två "överflödiga" under eftermiddagen. Det ska bli såå kul med lite nytt här. Och sen måste jag hitta någon som är dum nog att åka till tippen med mitt gamla soffbord.. hmm.. vart hittar man sånna?? Google/eniro??
Annars har det vart en relativt bra dag idag. Linda från TryggHansa var här och informerade om barnförsäkringar, jag tyckte det var ganska cool att man inte behövde ta sig någonstans, utan de kom hem till mig. Även om jag bråkat med dem i typ... 19 år (!!!) så kände jag ett förtroende för dem. Hoppas de blivit bättre då *ler*
Sen var jag iväg till sjukhuset och masserade lite. Och det kändes bra. På väg till bilen kom jag och tänka på mitt arbete (ombord). Jag saknar dem. Mycket.. Det skulle vara kul att träffa dem, snart igen.. och sen försökte ångest-tankarna ta över mitt huvud och min hjärna, men jag skakade bort dem och log åt solen som skinit hela dagen, och tänkte på allt bra jag har här också. Det hjälpte.
Mamma kom över efter jobbet. Hon hade handlat lite och så kom hon över för att se på allt hon handlade åt det kommande barnbarnet *ler* Hon är så glad över att få bli mormor!!
Det känns konstigt (though), det är något med henne som inte stämmer (igen...). Men jag är inte säker, och jag vill inte anklaga henne för något som kanske kan dra ner henne igen.
(Endel fattar inte vad jag skriver om nu, men då får det vara så. Det är lite jobbigt att skiva om just nu. Jag har annat att tänka på.)
Sen for jag till Djurmagasinet för att köpa ett fästingavvisande halsband åt Lasse. Igår var jag och plockade bort en SÅÅÅÅÅÅ äcklig fästing från hans hals, och jag tycker inte att det är så mysigt, och ingen katt är värd det heller. Så, då är jag gullig och köper ett halsband som håller 4 månader iallafall *ler och himlar med ögonen* Sen gick jag hem. Det är ju vansinnigt fint väder ute nuförtiden!! Det är inte klokt, och jag ska ha barn. Det finns så mycket att vara glad för. Man undrar när det svänger. Säkert då när man får reda på att barnet har kolik å inte kommer göra annat än skrika de närmsta 12 månaderna *morrar*. Jag kommer skrika efter att få åka på jobb en vecka!! -Nånejje, hur illa kan det gå *peppar, peppar*
Just så addade Höder mig på msn, så nu har jag också en Höder i mitt vardagsrum!! YIPPIEE!! Hon messa igår och jag blev lite sentimental, men genom att ha folk på msn, så känns det som man har dem i närheten hela tiden. Jag saknar dig mest!!!! (Har jag blivit en datanörd??).
Det blev ett nedra svamlande i det här inlägget *skrattar* men, ni överlever!!
Det här är vad jag gör på dagarna bara =)
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0