Tisdag 22 april - Det är över nu.

Det är över nu.
"Budet är nu höjt..." Jag tänker inte skuldsätta mig så mycket för en lägenhet (än iaf). Jag hoppar av nu. Grattis till lägenheten budgivare 3!!! Nä, jag är int bitter.
Satt just på msn med Erika. Hon sitter någonstans i Thailand vid en dator i 35 graders värme å skriver.. ååh, jag saknar henne. Hon är så förbannat rolig. Jag minns inte NÄR hon åkte, men det måste ju nästan va ett år sen iallafall.. vad tiden går.
Angående vad tiden går.. det gäller typ bara när man pratar om små barn, och när man är från sina vänner? Eller? Ja, när man pratar om gamla minnen också.. okej, det här gick inte att spinna vidare på *ler*
Något man också säger ganska ofta är: "Jaa, det här trodde man inte för... (ex. ett år sen)." Livet förändras så mycket HELA TIDEN. Man väljer vägar som man inte hade tänkt sig. Kanske är det det som är det spännande i livet, å får oss att leva vidare (????). Att göra oväntade saker, och märka hur livet blev sen. Undrar om man sitter i sin gungstol, när man är 80 bast, å tänker tillbaka på livet å är stållt över eller ångrar sig (??). Jag hoppas att man är stållt.. tänk va hemskt att ångra ett helt LIV!!! Fy fan..
Det var allt från den här morgonen.
Vecka 35  
Over And Out
Du vet att det är vår när:
- När man inte behöver ta jackan på sig på dagen (så länge man håller sig i solen).
- När du efter en stund ute, märker att det vist blåser kallt å du måste ta jackan på dig.
- När ens D&G's passar på alla ansikten.
- När man ser ungdomar spela kubb i Garpaparken, och dricker folköl en helt vanlig tisdag.
- Du upptäcker att en ÖL vore det bästa i hela världen just nu, men du FÅR INTE för du är gravid *sitter med armarna i kors å surar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0