Måndag 7 april - Jag är inte så trogen som jag skulle vilja vara.

Jag är inte så trogen som jag skulle vilja vara!!
Men blir man inte uttråkad då? Hmm, jag vet vad ni tänker: - VA??!
Jag menar här. Jag önska jag kunde skriva mer regelbundet än jag gör. Jag önska jag var en sån tvättäkta "bloggare", men jag har inte ork för att vara det!! AND I FUCKING HATE IT! Sen har man massa, massa saker att skriva om, men så orkar man inte sitta och skriva ner allt heller.. ååh, stackars mig!! Jag har sånna oerhörda problem. Och det värsta är att jag mår illa idag också.. inte alls trevligt, så jag kunde inte åka å massera idag heller. Back 500kr idag då *ser lagom purken ut*
Jag har vart å hälsat på Simon och Natalie idag. Hon växer som ogräs, och susar runt i lägenheten och grejjar. SÅÅ SÖÖT!!
Jag vill ha den där lägenheten!
Det vore såå skönt. Och den var såå fin!! Den var så perfekt för mig. Den var helt lagom stor och helt tillräckligt med rum. Det man inte gillade, GÅR ju faktiskt att BYTA UT. Det var lite jobbigt att morfar var med, men samtidigt, jag hade ju faktiskt bett honom. Det känns tryggare om han är med.. även om han inte köper bostäder så ofta, men ändå *ler* Han är min säkerhet liksom.. Jag älskade den bara när jag såg hallen!! Och jag kunde föreställa mig vart jag skulle ställa möblerna! Nu är det budgivning på G. Och det blir spännande.
*Trumvirvel*
Jag tänkte berätta om någonting mer, men just nu minns jag inte vad det skulle vara för något.. det kommer säkert senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0