Måndag 21 april - En månad kvar till ankomst..

En månad kvar till beräknad ankomst.
Jag vaknade idag av att jag fick mess. "Budgivare 3 har höjt över ditt bud.. bla bla bla.." Börjar kännas lite meningslöst det här. En katt och råtta lek där man höjer över varandra med 10 000 varje gång, å ingen har nån aning om den andras ekonomi.. Jag tycker det är hemskt.. men jag måste väl se mig besegrad snart.. I guess.. det enda jag kan göra nu är att höja det lite till så det svider (i deras plånbok, OM det gör det) lite att de inte fick den så billigt som de trodde att de sku få den *hi hi* Jag är så ond ibland. Det var en fin lägenhet...
Men det fick mig att fundera lite till.. sku jag orka börja göra lite i den jag bor i då?? Hmm, kanske *ler* Det finns ju faktiskt mycket att göra, för att få den finare.
Jag ser ljust på framtiden iaf.
Mmm, snart är man mamma då.. undrar när det ska börja kännas verkligt.. jag vet ju bara att jag väger massa kilon mer än jag brukar!! Inte gör det ont eller nått heller. Men det kommer väl när det kommer, I guess.
Allt är helt värdelöst!!
Ringde försäkringskassan just. Fy fan vad det ska krånglas. Jag jobbar som massör tillfälligt!! Och jag gör det för att hålla mina kunskaper vid liv. Och ändå ska det krånglas med MER papper. Jag tror jag fyllt i en bunt motsvarande en halv regnskog å skickat in till dem. Och när de inte fattar sen. Frågar samma frågor som jag svarat på!! Jag skulle gärna jobbat vidare på Ålfen om jag hade orkat!! Men när de själva har kriterierna "tunga lyft" och "stå och gå mycket". Hur fan kan de neka mig penning då?? Ni är för fan dummare än sista... ja.
Jag är sur. Det kanske ni förstod?? Eller?
Arg som fan!!
Oh yes, I'm the great pretender!!
Nått bra med den här dagen hände iallafall: Jag vann 50kr på TRISS. Det ger mig ingen lägenhet, inget förändrat liv, eller nått annat storslaget. Men lycklig blev jag!!

Kommentarer
Postat av: atti

stå på dig gumman! alltid retar det nån! eller deras plånbok... lite hispig för jag ska på jobb i morgon, första gången sen marbådan... pussåkram!

2008-04-21 @ 21:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0