Fredag 25 april - Har ni?? Ja, klart ni har!!

Har ni?? Ja, klart ni har!!
Jag är så trött på att shoppa å inte vara nöjd!! Vad är det för fel?? Jag tyckte jätte mycket om sakerna när jag hade dem i handen i affärn, men när jag kom hem så kändes det inte alls lika kul. Eller ja, JOOO det kändes jätte kul, men när jag är så LAT å inte orkar prova kläderna i affärn... SKYLL MIG SJÄLV!! Jag vet. Så kom man hem och upptäckte att "mysbrallorna" man köpte (och älskade) i affärn, är en storlek för små (jag är ganska van vid att allt är för litet just nu, dock). Det är bara att gå tillbaka med dem och byta, jag vet. Men det kräver så mycket energi från min sida!!! Åååh...  och jag blir så ledsen på mig själv. Fast klänningen och skorna var helt okej! Dem älskar jag än (- ja, jag sa att jag älskar ett par skor!!). Och skorna vart jag mest förvånad över!! Att de hade i storlek 42 (??). Shit, det händer inte ofta. Och jag var så imponerad!! Bra DNA!!
Tights är ju inte riktigt min grej, så dem gillar jag inte så mycket, men som tur är behöver man ju inte ha dem "bara dem", utan man har oftast nått över. De kan ju va bra å ha..
Over and out! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0