Onsdag 17 september - Minä en tiedä mitään!!

När jag inget ändå vet..
Jag funderar så mycket så jag inte kan sova på nätterna.. förra natten vaknade jag 03.30 av nånting, sen kunde jag inte somna om (var är min napp när jag behöver den *haha*). Tänkte på vad som håller på att hända. Vad är det egentligen som händer? Händer det något?? Vad är det här? Jag är mer förvirrad nu än innan, borde det inte vara tvärt om? Det är jättekul att V får sin far, jag klagar absolut INTE på det, för det finns inget bättre, det är fantastiskt!! Fast det var lättare att bara vara ensamstående och mamma till V. Det finns säkert ingen som förstår vad jag menar nu, men det är inte nått illa. Jag är bara fundersam.. hur beter man sig som en förälder som tar hjälp av en till förälder? Det här är ännu en ny grej för mig. Det här har jag aldrig varit med om. Jag vet inte hur jag ska bete mig!!  

Annars står den där säng-reklamen med pianot högt på min favvo lista just nu. Den är mysig!

Over And Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0