Torsdag 25 september - Smile

Det är helt bra!!
I måndags kom Hanna hit från Stockholm. Det var trevligt med lite besök. Det är inte allt för ofta som man träffar henne heller. Vi har slappat, gått på stan, köpt världens äckligaste och dessutom dyraste sallad och vandrat runt.. En helt bra vecka har det varit.
E har börjat träffa Ville nu. Och jag tycker nog att det går helt bra. V verkar ta åt sig honom bra (om man nu kan säga det redan) och E verkar inte alls nervös. Stämningen var ganska spänd mellan E och MIG men det har löst sig (det mesta iaf). Det känns väldigt bra!! Och jag känner mig lättad över att ÄNTLIGEN kunna säga t.ex "han är med pappa" eller bara "joo, jag har barn med E"!! Det är skönt att äntligen ha ett namn. Jaa! Namn har han ju haft hela tiden, men jag har inte velat uttala det.. konstig situation det här *flinar* Ett tag var det så jobbigt så jag önskade att jag aldrig träffat E över huvud taget!!! Jag ville hoppa över den här pappa-grejjen helt! Fy fan.. jag önskar inte den här situationen åt min värsta fiende ens (int för att jag har några fiender men??? Om jag har det kan ni väl höra av er, så jag vet *ler* eftersom man ska hålla vänner nära, men fienden ännu närmre).
Nu har jag även slutat amma, så nu är mina tuttar mina igen och jag får stoppa i mig vad jag vill igen, även vad jag inte vill. Jag har aldrig varit någon frukost människa, men jag har ätit frukost för Villes skull. För att han skulle få bra mjölk, men jag blev trött på att han bara skrek över att han aldrig fick i sig tillräckligt, och välling fungerar ju bra det med. Det blev en stressfaktor vid varje måltid, och jag märkte ju på V också att han blev stressad. Nu är både mor och son avslappnade och lugna *tadaa*!!!

JAG ÄLSKAR MIN SON!!

Idag har V lekt med sin far!!
Emil&Ville


Over And Out!

Kommentarer
Postat av: sandy

såååå glad att ville fått sin pappa =) du e världens bästa mamma maria!

2008-09-25 @ 23:55:26
URL: http://sandibandi.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej gumman! Vad glad jag är för din skull, att Ville ha fått sin pappa och du får ha dina tuttar i fred...;)Ville är så himla söt, sandy skicka bilder på honom sen vi va där och vilket underverk han är. Det gjorde du och E bra... Puss på dig å Ville!!!

2008-09-26 @ 00:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0