Torsdag 11 september - Inget internet

Det var nästan så man kände sig handikapad igår!
Igår var en lite jobbig dag för mig som mamma. V fick sin första spruta, i låret.
Han var jätteduktig och tjöt bara under sticket, sköterskan fick honom att glömma smärtan genom att vifta med en leksak framför hans ögon. Det var ju lätt för honom att glömma smärtan, men där satt istället JAG i tårar. Jag har inget problem med nålar, men att sticka ett litet barn, som dessutom inte vet varför... Först är man jättegullig med barnet, och sekunden senare gör man det "illa" med en nål. Tur ändå att barn glömmer fort.. men det var lite jobbigt, för jag glömde inte lika fort.
Igår öppnade jag inte ens datorn. Klappar mig på axeln för det. Kändes bra. För jag tror att jag är internet beroende *haha* Igår fick jag till å med saker gjorda. Skrev alla dopkort, å idag ska de skickas iväg. Så ringde jag till prästen och kyrkans hus med mina frågor.. så nu verkar jag ha det mesta på det klara. Jag ser så fram mot dopet.
Låt mig skratta, när jag skrattar
Låt mig gråta, när jag gråter
Jag tänker efter...
Låt mig fundera, när jag funderar
Och låt mig vara, när jag är
Tankarna kanske sjunker in..
Ingen människa är perfekt..
Tro fan att man gör bort sig. Eller ja, jag har ju inte gjort nått. Jag bara flinade.
Jag var till mor å far å bada bastu ikväll. Röd som en kokt kräfta och hår som står åt alla håll (jag såg ut som ett troll med några hårspännen) åker jag hem med en trött Ville. Sätter honom i bärselen, tar min plånbok och nycklarna i handen och går från bilen mot huset.. jag märker att en kille kommer gående med sin hund mot huset, samtidigt som jag. HJÄLP!! Det är den ursnygga killen på 6an!!! Vi blir ju å vänta på hissen tillsammans (fast den kom ganska snart) och flummet jag tappade mina nycklar. "Jag tar dem, det måste vara svårt att böja sig med en bebis på magen", sa han och gav mig nycklarna. Han är ju så äckligt jävla skit-snygg och jag tror jag tittade lite för länge på honom innan jag sa "tack". Hissen kom, han öppnade dörret åt mig, han sa att Ville hade en snygg basker, han öppnade dörren när vi kommit till 4an (där jag bor), och han önskade mig en trevlig kväll!!! 
Oj oj, den med lite smör..  

Over And Out!!

Kommentarer
Postat av: Bodil

ja men lite beroende måste man ju nog vara :)

2008-09-11 @ 19:50:58
URL: http://www.bloggen.fi/Cara_Mia
Postat av: Anonym

Åhh.. :) Heja skövde...;)

2008-09-12 @ 08:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0