Tisdag 30 september - I'm a happy, happy girl.

...with a happy, happy smile!!!
Allt funkar hur bra som hellst. Det kan inte bli bättre (jo det kan det, men jag erkänner inget än). Ville är en riktig praktbebis. Jag älskar honom över allt annat. Jag har nog äntligen fått de där moderskänslorna, som alla snackade om i början, som jag inte kunde hitta. Allt är helt fantastiskt! Och jag skulle ljuga om jag sa att det här med att E kommit in i bilden inte rör mig i ryggen, för det gör det. Det är sååå skönt att V änligen fått sin far. Och farmor och farfar och faster och kusiner.. Jag skulle kunna säga det varje dag, fast det skulle bli lite tjatigt då. Har sån god lust att bara krama om honom, och tacka honom för att han ville vara med. Undrar om han förstår.. det viktigaste är i alla fall att han är med, sen kan jag vara hur glad eller sur jag vill. Är bara sååå otroligt lycklig över det här!! Det bara spritter i kroppen på mig.

Ville, du betyder såå mycket för mig. Du anar inte. Dina léenden bekräftar allt jag önskat mig. Du är min stjärna, min prins, och jag älskar dig!!
Så glada vi är! 

Over And Out

Kommentarer
Postat av: Anka

Åh blev så glad när jag läste de, Och han är ju helt underbar Ville. Du har fått en sån underbar son. Och du fixar detta. Du är grym. massa pussar Anka

2008-09-30 @ 13:13:07
Postat av: Hassel

Det kan nog vara så att du råkar ha fått Världens underbaraste bebis!!! Det är så kul att allting går så bra!! Saknar er!! KRAM

2008-09-30 @ 15:24:44
Postat av: Bodil

KRAM vännen... Värmer att läsa att du är lycklig...

2008-09-30 @ 19:02:33
URL: http://www.bloggen.fi/Cara_Mia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0