Tisdag 16 september - The Break Out!

En helt fantastisk dag!
Jag går direkt pang på rödbetan!! Eller vad fan det heter!! För idag blev mer lyckad än lyckad. Oj oj, jag skulle kunna skrika högt. Och länge. Vem kunde tro det här? Jag ska försöka att inte ha för höga förväntningar, men idag fick V sin pappa!! Oj oj, jag kan inte beskriva vilken stor sten som föll från mitt hjärta idag, och klumpen jag haft i magen bara försvann. Mina läppar kommer aldrig sluta le åt den här dagen.
Tack ! ! ! ! ! ! ! ! !
Jag vet inte vad jag ska säga. Jag är otroligt lycklig och glad idag!!!

Over And Out.

Kommentarer
Postat av: hedvig

jag tolkar det där som att det gick bra. :)

2008-09-17 @ 00:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0