Måndag 15 september - Nervös

Att musik kan skaka känslorna hur länge som hellst..
Jag får gåshud, ryser och gråter varje gång jag hör Christina Aguileras "Hurt". Ibland undrar jag om Du verkligen menade vartenda ord du sa.. jag lär aldrig få veta heller. Känslan som uppstår när jag hör "are you proud of who I am??" är fortfarande den samma som första gången jag hörde dem uttalas i följd!!

Jag ser en far som leker med sin son. Jag ser en far som aldrig träffar sin son. Jag ser en far som ibland träffar sin son. Jag ser en far som är det bästa för sin son. Jag ser en far som bara längtar efter sin son. Och jag ser en far som hatar att hans son blev till...
Förstår ni att mina känslor är splittrade? Jag sitter och skakar som ett asplöv. Jag har inget att vara nervös över. Ändå är jag det.
Gråter, hjälper inte.
Skakar, slutar inte..
Knip i magen, river till..
FY SATAN!!

Kommentarer
Postat av: hedvig

kram

2008-09-15 @ 16:18:59
Postat av: Bodil

Gumman! KRAMAR...

2008-09-15 @ 17:23:31
URL: http://www.bloggen.fi/Cara_Mia
Postat av: Anka

Massa kramar

2008-09-16 @ 10:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0