Måndag 1 september - Vart går gränsen egentligen?

Det är mycket nu!!
Idag är det beräknat att Tiina ska få sin andra unge *iiik* Undrar om hon får idag. Har inget hört än, å det är ju sällan de små kommer på beräknat datum.
Imorse hade jag en el-kille här å fixa min tvättmaskin. Jag vaknade 07.13 av att telefon ringde å han sa att han var utanför dörrn (pinsamt om jag inte hört dörrklockan *blir generad*). Jag väntade mig den lilla som var här-å-prata-bonnadialekt-med-snus-så-tänderna-var-gula-killen. Istället skickar de den här jättefina jag-ser-absolut-inte-alls-ut-att-vara-en-dag-över-22-killen, som dessutom var jättetrevlig (det var den andra killen också) Kommer jag bli åtalad för trakaserier snart...?? mmm men å sätta tänderna i den, vore kanske inte helt fel HAHA!!! Äsh, skämtåsido, men han var het *nickar* Så nu har jag en tvättmaskin som jag har två förlängningskablar till, för att de som gjorde stambytet för hundra år sen, murat igen "nått" inne i väggen, så man kom inte åt elcentralen *BRAAA där* men jag har en tvättmaskin och jag tvättar kläder *LER*

Ville å jag
Du är så duktig, hjärtat!!

Du är bäst!!
Jag älskar dig.




Over And Out

Kommentarer
Postat av: sandy

vilka söööööta bilder åååh. jag är helt kär i ville :)

2008-09-04 @ 01:19:17
URL: http://sandibandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0