Fredag 26 september - Grattis JAG!!!

JAG ÄR SÅ JÄÄÄÄVLA BRAAAA!!!!
Först vill jag berätta att jag blev helt tårögd av kommentarerna som Sandy och Lina gav åt mitt senaste inlägg. Ni är sååå söta, och det betyder så mycket för mig att ni bryr er, även om jag inte är kvar ombord. Jag hoppas ju dock fortfarande att återkomma en dag, men det där var så gulligt så en tår föll för min kind..
Tack, ni är bäst!!
Idag har jag vart rökfri i ett år!! 365 dagar (fast det har ju vart skottår, så 366 dagar!!!). Jag trodde aldrig det här om mig själv. Nu hoppas jag bara att jag kan hålla mig minst lika länge till, trots att jag inte ammar heller *håller tummarna* Jag älskade ju att röka!!! Det var jag liksom. Blev så förvånad över hur lätt det var att sluta också. Det var bara att skrynkla ihop paketet och kasta det PUNKT. Fast jag hade ju världens bästa anledning att sluta. Jag har alltid sagt, att dagen jag får reda på att jag är gravid, då slutar jag BANNIMIG. Oj oj, ett år.. jaa, jag är duktig. Det känns bra också. Vist har jag vart röksugen häremellan varven, men vilken kick man får av att LÅTA BLI!!!! Säkert kommer jag ta nått bloss nångång mer i livet, men jag ska nog vara försiktig med att lova för mycket. Man åker nog dit lättare än man tror... jag anser mig vara rökare än, det är som en nykter alkoholist. Har man en gång blivit beroende, så är man nog det tills motsatsen
vinner, eller vad säger man?? Äsh, ni fattar!!!

Jag ser mycket bättre ut utan den där ciggen i handen

Over And Out

Kommentarer
Postat av: sandy

jippiee! du är så duktig! :D

2008-09-29 @ 14:18:25
URL: http://sandibandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0