Fredag 19 september - Jag är såå hög!!

"And it felt so good I wanna do it again, under a bus!!" WHAT!??
Blev så full i skratt bara (dålig humor). Jag fattar ju att det inte sitter ihop så, men det skulle varit kul HAHA!!

Jag börjar känna mig som mitt gamla jag igen!! Det är förjävla härligt. Jag är hög, hög på livet. I love my life and everything about it. Kan bero på att jag berusat mig med den enda drogen som är tillåten för mig just nu: koffein. Det är som att vara full, men ändå int. Oj oj, igen har man druckit ett glas för mycket och är helt speedad å lallar runt i lägenheten. V sover, men skulle han vara vaken skulle jag kunna gå ett varv runt stan, upp till berget å ner igen (strupen uppför å slalombacken ner!!).
Vaknade vid sju idag. Jag gav upp på en gång när V började snurra runt i sängen å gick upp. Det var skönt att stiga upp tidigare för en gångs skull. Sen att jag gick å lade mig vid nio igen, det var ännu skönare *ler* Nu vill jag bara ha besök, spelar ingen roll av vem egentligen, bara jag får nån att prata med. Samtidigt tycker jag synd om den personen, för mig går det nog inte få stopp på just nu *skrattar*

Over And Out! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0